hamár képek

2009.03.19. 22:36

tegnap bementem msnen a kittikéhez, mer láttam azon a kis ikonon vagy miszaron, h há elég fain kép van ott. aztá mondtam h ugyan küldje má el nekem. ez volt az:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aztá, ma is bementem hozzá és kaptam ezt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

meg ezt:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és elgondolkodtam(najó,, nemsokáig) azon, h pl vele mi a bajom. mer mongyuk csinos is, meg jófej. aztá rájöttem(hamar), h há nem ért. nem mer buta, vagy mer a fogalmazási készségemmel volna gond. csakmer nem. azabaj, h nem volt még olyan aki értett volna. és nekem ezkell. mer ugyan minek másként?

A bejegyzés trackback címe:

https://phatyol.blog.hu/api/trackback/id/tr441013004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása