szevasztok

2009.04.15. 00:33

úgy döntöttem hagyom a picsába ezt az egész netes szart, végleg. elegem lett a sok okoskedvesjóemberből, akik megcsinálják nekem a szart aztá meg elhúznak a vérfaszba.

persze leírhatnám, h mi/mik voltak azok amik igazán odabasztak. nekem. dehát tökmindegy, h leírom-e vagy sem, mer ettől függetlenül nekem ezekkel ugyanúgy együtt KELL élnem. és akkor már inkább nem. és azért nem, mert ugye azt sajnos nem én döntöm el, h ki milyen, mit csinál. csak az ezekre adható reakció a sajátom.

van az, h a szenvedélyek esztelenségét mindig többre becsültem a közöny bölcsességénél. ígyhát ebben a szellemben: bőnyállal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://phatyol.blog.hu/api/trackback/id/tr611065753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása