hűha

2009.03.19. 22:12

szóval az úgy volt, h megkérdeztem cseten(mer jó ember akarok lenni. régi terv ez nekem), szóvalhogy bunkó vagyok e. aztá mondták h jahát a humorom az eléggé há, szóval igen. sértő.

ésakkor eszembe jutott, h mit találtam ma. (ezt):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

éshát én ezen nagyon nevettem. de tényleg. kb fél órát. akkor most baj van velem?

A bejegyzés trackback címe:

https://phatyol.blog.hu/api/trackback/id/tr581012948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szélfoszlány 2009.03.20. 15:47:54

látod, erről beszéltem:D ez az ízléstelenség.... (oké, én is nevetek rajta.meg sztem az álszent keresztény/tyéneken kívül mindenki:P)) de te simán odaállnál és röhögnél, a legtöbb ember meg nem:P
süti beállítások módosítása