"elolvastam a hosszabb leveled újra. és valóban igazad van, semmit nem adtam neked sosem.gondolom mer neked nem volt mit. még valamin gondolkodtam, hogy mér érzem magam rosszul mióta döntöttem.és azért, mer pár nappal ezelőtti döntésemmel csupán egy újabb dührohamod akartam elkerülni. annak az akaráshoz vagy kedvhez kevés köze volt. pedig nem vagy te veszélyes. csak résen kell lenni, mert gátlástalanul igyekszed te is elérni amit akarsz. és nem válogatod az eszközeid. szóval a rossz érzés maradt. és tényleg,te nem értessz hozzám és én nem értek hozzád, igen, ilyen egyszerű. én tanultam belőle és többé nem vállalok szerepet idegen életekben és nem teszek kivételt. ez a válasz a kérdésedre. többé nem leszel velem közönséges és én veled öntelt. kiszállok. már most megkönnyebbültem. a postaládám itthagyom,  mer tudom, hogy szereted, ha a tiéd az utolsó szó.nem volt célom megbántani mindezzel ha hiszed ha nem, ha keltettem is benned bármiféle érzéseket korábban bármikor, azért nem kérhetek bocsánatot"

dühroham: ki ne kapna agyfaszt megszámlálhatatlan, hetekig/hónapokig tartó eltűnések után? és ki az, akinem előlegezné meg az újbóli "bizalmat"? ha van ilyen, esküszöm, h szent emberként fogom kezelni.

hozzáértés: sajna az már csak úgyvan, ha valaki leszól, lekezel, magas lóról beszél hozzám azzal csak bunkó tudok lenni. ez az én gyengeségem, kövezzenek meg érte. azabaj, h bár a kinekvanigaza eléggé szubjektív, dehamár.. szóval, ha beismerésre kerül, h -nekem- akkor mérkellez? az pedig nem vitás, h lényegtelen momentum, ugye, h részemről sosem vmi hatalmi játszma volt mindez, pusztán a feleslegesen berögzült védekezési sémákat, téves világszemléletet írtottam(itt visszautalnék rá, h mindez beismerésre került, így ugye szubjektivitásnak itt helye nincs). hozzáértés, hát.. van? nem, nincs tényleg. alapvetően nincs. pedig nemolyan nehéz ám felfogni -szerintem- ha valakibe belerúgok, az visszarúg. nem álomvilágban élünk, ahol királykisasszonyok, és hófehérparipás hercegek vannak. dehát még a mesékben sincs ilyesmi, nemigaz? egyvalakit lehet rúgdosni büntetlenül, dehát az márinkább tárgy ugye, mivel halottról beszélünk. de élő embert..

további részéről annyit, hogyhát arra inkább nem reagálnék itt. merhát máshol megtettem, meghát nem is érdekel már.

egy folyamatábra lezárásként:

találkozunk?->(háromnapeltelik->anyád)igen->(anyád értelmezésre kerül)->nem mégse(lásdfent)->anyád

igen. bunkó vagyok és paraszt. és már nyugodt is.

Szerző: Phátyol Ferenc

2 komment

Címkék: kaki

A bejegyzés trackback címe:

https://phatyol.blog.hu/api/trackback/id/tr491061841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szélfoszlány 2009.04.13. 10:47:11

de legalább akkor lenyugodtál...
süti beállítások módosítása