rákkenroll

2009.03.22. 09:51

tegnap egyik haveromnál voltam, mer múltkor felvettük ezt:


aztá gondoltam most is lesz vmi hasonló. persze nem. helyette söröztünk, jólbebasztunk.

az volt, h épp kinn cigiztünk a gangon és látom, h épp jön haza a csaja. lentről kajabál, h "helóheló". nézemmiafasz, kiafasz? aztá köszönök, mer rájöttem ugye, h kiaz. haverom nem volt ilyen szerencsés, mer ő meg észre se vette. csaj felér, elég fagyos lett a hangulat. ennek folyományaként ki lettünk paterolva a lakásból az ajtó elé, ki abba a kibaszott hidegbe. énmeg, gondoltam najóvan ezt visszakapod bazmeg, mer mit érdekel engem a családi perpatvar? aztá végül csak megenyhült vmennyire aztá szólt, h mennyünk be. lerovászkodtunk a konyhába, azmeg elkezdett mosogatni, ilyen köntösbe, és pontt ott volt a lába között a szemetes. énmeg  elkezdtem látványosan , meg jóhangosan facsargatni a kiürült sörösdobozom. azmeg kérdezi, h mér nem dobom ki? hámondom, ott van a lábad között a szemetes. igényled, h ott nyúlkáljak?:D haveromnak is vörös lett a feje egyből, de a csajnak is. énmeg röhögtem egy jót aztá elmentem hugyozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://phatyol.blog.hu/api/trackback/id/tr501017571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása