ecsém..

2009.03.19. 22:01

az imént olvastam az egyik kedvenc blogomban vmi nagyon érdekeset. asszongya, h:

"Aki még a párkapcsolatában sem lehet önmaga, az kicsoda?"

tényleg. kicsoda? a kérdés súlyát némiképp árnyalja a tény, h a felvetője egy 34 éves nő, aki egy 19 éves fiúval él együtt.(nem, nem a fia)

A bejegyzés trackback címe:

https://phatyol.blog.hu/api/trackback/id/tr181012934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Két (törölt) 2009.03.20. 09:03:16

Szerintem a legtöbb esetben totál mindegy, hogy ki mondta azt, ami megfogott. Valamiért értékes vagy érdekes nekem, én magam fogom feldolgozni és a saját életembe beépíteni, egyáltalán nem érdekel a szerző kiléte, sőt a legtöbbször az sem, hogy miért mondta, hogyan értette.

Phátyol Ferenc 2009.03.20. 09:09:53

nem úgy van, h nem az számít, amit mondanak, hanem az, h ki mondja?:O

Két (törölt) 2009.03.20. 19:49:09

Tudsz olyan embert, akit mindenben feltétel nélkül követnél? Én nem:)Az emberek (mindenki, kivétel nélkül) a saját igazságaikat szajkózzák, senki sem tudhatja rajtad kívül, hogy neked mi az igazság. Szerintem az egyik legnagyobb butaság kikiáltani valakiről, hogy ő aztán már valaki és mindent tud, aztán elhinni neki mindent, amit mond.
süti beállítások módosítása